2004-2008

Το 2003 παρουσιάστηκε το VW GOLF V το οποίο έφερε πλήθος καινοτομιών όπως η διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση, τον άμεσο ψεκασμό (στρωματοποιημένη έκχυση καυσίμου) (FSI (Fuel Stratified Injection)), το επαναστατικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG σε σχεδόν όλα τα μοντέλα και φυσικά τους κινητήρες TSI. Οι TSI ήταν το τελειωτικό χτύπημα στον ανταγωνισμό τον οποίο άφησε πολύ πίσω. Κυριολεκτικά ο συνδυασμός της ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων, το DSG και οι TSI έκαναν το GOLF να είναι “ 10 χρόνια μπροστά”. Από τότε μέχρι και σήμερα, ο ανταγωνισμός προσπαθεί και παρουσιάζει ή αναγγέλλει την παρουσίαση μοντέλων με μικρούς turbo κινητήρες και κιβώτια διπλού συμπλέκτη. Αλλά όπως είπαμε παραπάνω τα GOLF είναι “ 10 χρόνια μπροστά”. Οι κινητήρες που το κινούσαν ήταν: 1,4 (75 ίπποι) – 1,4 FSI (90 ίπποι) – 1,4 TSI (turbo 122 ίπποι) - 1,4 TSI (turbo & compressor 140 ίπποι) – 1,4 TSI (στο GT, turbo & compressor 170 ίπποι), 1,6 (102 ίπποι) – 1,6 FSI (115 ίπποι) - 2,0 FSI (150 ίπποι) – 2,0 TFSI (GTI 200 ίπποι) – 2,0 TFSI ( GTI EDITION 30 230 ίπποι) – 3,2 (R32 250 ίπποι). Το 2004 παρουσιάστηκε το VW GOLF V GTI το οποίο με τις κορυφαίες του επιδόσεις, την γραμμική απόδοση των κινητήρων του από το ρελαντί ως τον κόφτη, το γρήγορο τιμόνι, την ποιότητα, την αξιοπιστία, την ασφάλεια, το set up της ανάρτησης και το στήσιμο του, άφησε με ανοικτό το στόμα τον ανταγωνισμό και έλαβε διθυραμβικές κριτικές ως το καλύτερο προσθιοκίνητο όλων των εποχών. Σ' αυτό συνέβαλε και ο overall χαρακτήρας του αφού οι ιδιοκτήτες του μπορούσαν με την ίδια άνεση να κάνουν την βόλτα τους ή να πάνε τα παιδιά στο σχολείο και στον γυρισμό να παίρνουν τα βουνά αναζητώντας στροφιλίκια... Το 2006 και με την επέτειο των 30 χρόνων από την παρουσίαση του πρώτου VW GOLF GTI, η VW παρουσίασε το VW GOLF GTI EDITION 30, το οποίο απέδιδε με τον ίδιο κινητήρα 230 ίππους (έναν ίππο για κάθε χρόνο). Στην κορυφή της γκάμας βρισκόταν το VW GOLF V R32 το οποίο απέδιδε 250 ίππους στις 6300 σ.α.λ. και 320 nm ροπής στις 2500 σ.α.λ. επιτάχυνε από στάση στα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα ήταν 250 χιλιόμετρα/ ώρα και η κατανάλωση του 10,7 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα. Το VW GOLF V έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2009.